AANMELDEN

Word jij ook lid van onze prachtige  tennisclub?

Het lidmaatschap van LTC de Brug loopt van 1 januari t/m 31 december. Je kunt op elk gewenst moment van het jaar lid worden. Daarvoor vul je het ‘Inschrijfformulier nieuwe leden’ volledig in. Tevens stuur je een pasfoto via email naar ledenadministratie@ltcdebrug.nl of anders kun je ook een pasfoto in een enveloppe doen en deze opsturen / afgeven bij: Dorita Abrahams, Kapelhof 24, 5367 AZ te Macharen.

Zie de pagina Contributie voor de contributie tarieven en inschijfgeld.

Nieuwsbrief

Als lid van LTC de Brug ontvang je regelmatig nieuwsbrief ‘T Zand. Nieuwsbrieven zijn ook terug te vinden via pagina Nieuwsbrief.

Sleutel park

Buiten de openingstijden van het clubhuis moet u over een sleutel beschikken om via de poort toegang tot het park te krijgen. Tevens dient deze sleutel om de deur te openen die toegang tot de hal en kleedruimtes van het clubhuis geeft. In de hal hangt de bediening voor de baanverlichting.
De sleutel is verkrijgbaar bij de ledenadministratie. Waarborgsom € 15,00.

LEDENADMINISTRATIE
Dorita Abrahams ledenadministratie@ltcdebrug.nl