Tennislessen bij LTC De Brug
Meerdere keren per jaar bieden we de mogelijkheid om tennislessen te volgen bij LTC de Brug. De lessen worden verzorgd door onze tennisleraar Boudewijn Willemse.
We bieden drie verschillende lespakketten aan.

1. Reguliere trainingen
Dit programma bestaat uit 8 of 11 lessen waarin alle onderdelen worden behandeld. Deze trainingen zijn voor veel leden de beste optie omdat gedurende een langere periode techniek en tactiek aan bod komen.

2. Competitietraining met je team
Dit programma omvat 6 trainingen samen met je eigen team ter voorbereiding op de competitie. Behandeld worden: vaste spelpatronen, opstelling in verschillende situaties bij zowel enkel als dubbelspel en het plaatsen.
Verder komen aan bod tactiek en de mentale voorbereiding op wedstrijden. Het resultaat is dat je slimmer en beter gaat spelen.

3. Themalessen
Dit programma omvat ook 6 trainingen.
Naar eigen behoefte kan je kiezen welke thema’s aan bod komen, bijvoorbeeld:
– Het verbeteren van je service en het terugspelen van een service
– Het verbeteren van het aanvallen en het netspel (volleys en smash)
– Het verbeteren van je forehand en backhand vanaf de baseline
Uiteraard kan je ook kiezen voor een combinatie van de thema’s. Samen met de tennisleraar wordt op basis van het persoonlijke tennisniveau en de gewenste ontwikkeling het lesprogramma vastgesteld.

Kosten
Op basis van 4 personen per baan en 1 uur lestijd bedragen de kosten € 10,- per persoon.
Pakket 1: 8 reguliere lessen; kosten bij deelname 4 personen: € 80,- p.p.
11 reguliere lessen; kosten bij deelname 4 personen: € 110,- p.p.
Pakket 2: competitietraining; kosten bij deelname 4 personen: € 60,- p.p.
Pakket 3: themalessen; kosten bij deelname 4 personen: € 60,- p.p. Bij dit programma is het ook mogelijk om met 2 personen een half uur les te volgen. Kosten € 10,- p.p.

Aanmelding
Graag aanmelden met het aanmeldformulier dat in onze kantine ligt of rechtstreek bij onderstaande personen.
De lessen worden gegeven op maandagavond. Bij voorkeur meld je aan met vier personen. Indien je geen groepje hebt maken we een indeling afgestemd op het tennisniveau voor zover mogelijk.
Contactpersoon en aanmelding voor de tennislessen; Marcel van Sonsbeek en Frits Vogels.

Trainingscoördinator voor de tennislessen is: Marcel van Sonsbeek ( 06-13050452 )