Terras en kantine weer in gebruik

Beste leden,

Vanaf woensdag 1 juli mogen we het terras en de kantine weer gaan gebruiken.

Hiervoor zijn echter wel strikte regels van kracht:

• Het is vanaf 1 juli niet meer nodig om een tennisbaan te reserveren bij Patricia.
  • Desinfecteer je handen bij aankomst. De handgel staat klaar.
  • Degene die als eerste het clubhuis binnengaat zet de deur open op het haakje.
  • De bar is weer open maar ivm vakantietijd  zijn er geen bardiensten in de maanden juli en augustus.
  • De sleutel van de kantine kan  worden opgehaald en teruggebracht bij de captain van de week  (zie hiervoor bijgaande lijst, deze hangt ook in het publicatiebord).
  • Degene die afsluit zorgt dat alles weer netjes opgeruimd/aangevuld/en schoongemaakt wordt en desinfecteert de deurklinken van het toilet, binnen- en buitendeur, keukendeur en deur voorraadruimte alsmede de kassa.
  • Verander niets aan de opstelling van het meubilair: blijf zoveel mogelijk 1,5 meter uit elkaar zitten, zowel binnen als buiten.
  • Op het terras zit je veiliger dan binnen in het clubhuis.
  • Leidend bij dit alles is de 1,5 meter-maatregel.
  • Douchen is weer toegestaan; desinfecterende spray staat klaar om de kraan en de deurklinken e.d. te desinfecteren. Zet na gebruik de deur van de kleedkamer wagenwijd open.
  • Als je je onveilig voelt door ondoordacht  gedrag van andere leden, probeer dit dan op een rustige en vriendelijke manier kenbaar te maken.
  • Zo moet het lukken om samen LTC de Brug Coronavrij te houden.

De 3-maanden zomeractie heeft voor een mooi aantal nieuwe leden gezorgd, waar we natuurlijk erg blij mee zijn. Dit kan tot meer tennisgroepjes en extra wachttijd leiden. Probeer dit dan in onderling overleg en redelijkheid met elkaar te regelen.

Afspraak blijft : met 4 mensen compleet mag je een vrije of vrijkomende baan op en volgens het baanreglement 45 minuten tennissen (in praktijk en na overleg 60 minuten).

Wij vertrouwen erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en we wensen jullie weer veel tennisplezier.

Het bestuur van LTC de Brug