Menu Sluiten

Wimbledon Macharen

Beste leden en geselecteerde spelers voor Wimbledon in Macharen,

Afgelopen week is er weer een fantastisch toernooi gespeeld tijdens de clubkampioenschappen dubbel met een mooi en divers deelnemersveld. Fijn dat we in onze club zoveel goede, gedreven en talentvolle spelers hebben en dat is ook de ATP niet ontgaan!

Met blijdschap en trots kunnen we verklappen dat enkele grote namen, die acte de presence geven in London, ook afreizen naar Macharen en ons Wimbledon toernooi zullen gaan bezoeken.

Dit mag je niet missen, dus schrijf snel (individueel) in, want vol = vol! Er zullen ook geen wildcard worden gegeven 🤪. We hopen jullie allen te mogen verwelkomen!

• Dit twee weken durend toernooi vindt plaats van maandag 4 juli t/m zondag 17 juli 2022.
  • Locatie: Lawn Tennis Club the Bridge (Centrecourt en court 2 en 3 )
  • Bij aanmelding hoeft U geen partner door te geven. De Toernooicommissie deelt U bij voldoende aanmeldingen in bij een team bestaande uit 4 personen.
  • De wedstrijden die gespeeld gaan worden zijn gemengd doubles, dames doubles en heren doubles.
  • Deelnemers zullen 2 wedstrijden in de week spelen.
  • Speeldagen zijn van maandag-t/m vrijdagavond spelen. Er wordt niet gespeeld op zaterdag en zondag (Traditionele Middle Sunday and Saterday).
  • Het is een leuke manier om eens een keer met en tegen iemand anders te spelen.

Hopelijk mogen we U (indien mogelijk in het wit gekleed) verwelkomen met onze beroemde aardbeien met slagroom !

Hoe meer deelnemers hoe gezelliger het wordt. Dus twijfel niet en schrijf je in .

Je kunt hiervoor onderstaande link gebruiken : https://www.toernooi.nl/sport/tournament?id=B6489A60-5BB5-49AB-AED2-1ACE157F910F

Graag zien we uw inschrijving tegemoet vòòr 26 juni 23.50h.