Baanhuur

Tennisbanen huren
Het is mogelijk om onze tennisbanen te huren en deze te gebruiken om te tennissen met familie, vrienden, een andere vereniging, etc. Tevens kun je dan ook gebruik maken van het clubhuis: kantine, toiletten en douches. Dit beperkt zich wel tot de vrijdagavond, zaterdag, zondagmiddag en zondagavond en alleen dan als de banen niet door de vereniging gebruikt worden voor toernooien, competitie, etc. Ook zal altijd een lid van de vereniging, die je zelf moet regelen en die verantwoordelijk is, aanwezig moeten zijn. Alle voorwaarden kun je vinden in bijgaand document.

Indien je besluit gebruik te willen maken van de banen, dan kun je bijgaande gebruikersovereenkomst downloaden en invullen.

Deze stuur je per e-mail naar: voorzitter@ltcdebrug.nl, die zal controleren of de datum en tijdstip mogelijk zijn en daarna contact met je opneemt.