Menu Sluiten

CONTRIBUTIE

De contributie voor de verschillende categorieën wordt in de algemene ledenvergadering vastgesteld. De contributie voor 2019, 2020 en 2021 is ongewijzigd vastgesteld.
Voor 2021 bedraagt deze dus:

Senioren (1 jan 2021 17 jaar of ouder):  €138,- inclusief €23,- voor bardiensten, die men retour krijgt bij 2x bardienst draaien.
Junioren (1 jan 2021 11 jaar of ouder):  €105,- inclusief tennislessen
Pupillen (1 jan 2021 10 jaar of jonger):  €  85,- inclusief tennislessen
Sluimerleden:                                       €  12,-

Contributie in 1 keer te betalen in eerste helft van januari voor het hele jaar.

Inschrijfgeld:

Bij inschrijving als lid van LTC de Brug, wordt eenmalig €7,- inschrijfgeld per persoon gevraagd.

Bardiensten:

Alleen seniorenleden draaien bardiensten.
Het afkopen van bardiensten is niet (meer) mogelijk. Ook niet voor nieuwe leden.

Senioren die per 1 jan van dat jaar 70 jaar of ouder zijn worden vrijgesteld van bardienst draaien en het betalen van de €23,-. De barcommissie heeft een lijst waarop je kunt intekenen voor een bardienst. Hierdoor bepaal je zelf op welke datum je aan de beurt bent. Indien je niet intekent, word je door de barcommissie ingedeeld. Voor iedere bardienst die je draait (minimaal 2x per kalenderjaar), krijg je €11,50 terug op je rekening terug gestort. Voor iedere volgende bardienst binnen het kalenderjaar krijg je €20,- per bardienst vergoed.