Over LTC de Brug

Tennisvereniging LTC de Brug is opgericht op 1 november 1982 en is een vereniging met een ongeveer 120 leden. De vereniging heeft haar 3 kunstgrastennisbanen in Macharen die het hele jaar door bespeelbaar zijn. Voor voorzieningen wordt gebruik gemaakt van het clubhuis, dat in mei 2007 geopend is. Het bestaat uit een kantine en was- en kleedlokalen. De ingang van het tenniscomplex is gelegen naast gemeenschapshuis de Bongerd, waar goede parkeermogelijkheden aanwezig zijn. Het park is het hele jaar open en met uitzondering van extreme weersomstandigheden (sneeuw, etc.) zijn de banen het hele jaar door bespeelbaar. Openingstijden van het park zijn 7 dagen per week van ‘s-morgens 9.00 uur tot ‘s-avonds 23.00 uur. Het hele jaar door worden er diverse activiteiten georganiseerd, zoals diverse clubkampioenschappen en een interne competitie. In september wordt het Van der Heijden Open, een KNLTB toernooi, georganiseerd.