Toernooicommissie

De toernooicommissie organiseert door het jaar heen de clubkampioenschappen en toernooien van de club. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van een toernooiplanner, hierin wordt het toernooi aangemaakt en vervolgens gepubliceerd op internet. Deelnemers zorgen zelf voor hun inschrijving. Als de inschrijfperiode verstreken is zorgt de TC voor het maken van wedstrijdschema’s en plannen van de wedstrijden. Tijdens de dagen dat er wedstrijden gepland staan is de TC aanwezig voor de dagelijkse organisatie en het noteren van de uitslagen. De volgende kampioenschappen en toernooien worden jaarlijks georganiseerd:

• Clubkampioenschappen Enkel (Ma 8 mei – Zo 14 mei 2023) (tegelijk met gemengd)
  • Clubkampioenschappen Dubbel (Ma 20 maart – Zo 26 maart 2023)
  • Clubkampioenschappen Gemengd (Ma 8 mei – Zo 14 mei 2023) (tegelijk met enkel)
  • Intern toernooi met een afwisselende opzet
    Onderling zomertoernooi met feestavond -> Za 8 juli 2023 – zo 9 juli 2023. Voor dit toernooi kun je je individueel opgeven; wij maken dan teams van 4 personen die tegen een ander team gaan spelen.
  • KNLTB toernooi ‘Van Der Heijden Open’ (Open toernooi Ma 2 okt – Zo 8 okt 2023)

Deelname kampioenschappen en toernooien
Indien je aan een kampioenschap of toernooi die door de toernooicommissie worden georganiseerd wilt deelnemen, dien je jezelf in te schrijven via de website van toernooi.nl.
Ga hiervoor als volgt te werk:
– Ga naar de site: www.toernooi.nl
– Klik op de button Registreren en geef alle gegevens op.
– Daarna kun je jezelf inschrijven voor een toernooi.

LTC de Brug op toernooi.nl
Om de toernooien van LTC De Brug te kunnen zien, ga je als volgt te werk:
– Ga weer naar de site van toernooi.nl
– Klik dan op “Tennis” links in de bovenbalk.
– Maak een Datum selectie: Start- en Einddatum ingeven.
– Type precies in bij Zoek…: L.T.C. De Brug, en geef enter
– Nu zie je alle toernooien van LTC De Brug in de periode die je geselecteerd hebt en kun je er een kiezen om verder te gaan.
– Als er geen toernooien van LTC De Brug verschijnen, zijn er voor de selectie periode die je gemaakt hebt geen toernooien.

Verder kun je hier het reglement vinden en overige informatie (b.v. over de organisatie)
De toernooicommissie stuurt vervolgens via email de bevestiging van de inschrijving en de tijden wanneer er gespeeld gaat worden.

Indien er verdere vragen zijn kan men de toernooicommissie bereiken via email: toernooicommissie@ltcdebrug.nl

Archief
Wil je weten wie onze clubkampioenen zijn vanaf 1993, kijk dan hier: CLUBKAMPIOENEN
TOERNOOICOMMISSIE